Agenda evidence plateb zahrnuje veškeré operace spojené s vlastníkem bytového či nebytového prostoru. Evidence plateb je vedena v softwarovém programu iDES. Zákazníkům umožňujeme průběžně nahlížet do databáze evidence plateb. Členové představenstva BD a výboru SVJ mohou nahlížet do databáze bez omezení, ostatní členové sledují pouze vlastní platby a svůj evidenční list bez možnosti jejich poškození.
V rámci této agendy zajišťujeme pro zákazníka tyto služby:
- průběžnou evidenci měsíčních plateb na provoz, služby a opravy
- správa a aktualizace SIPO
- jednou měsíčně předáváme aktualizovaný seznam dlužníků s vazbou na promlčecí dobu
- zajišťujeme přehled vlastníků, resp. uživatelů jednotlivých bytů a osob, které v těchto bytech bydlí,
- výpočet úroků z prodlení
- tvorba podkladů pro soud
- zajišťujeme přehled vlastníků nebytových prostor a evidujeme účel využití NP,
- zajišťujeme přehled vlastníků garáží,
- zajišťujeme kontakt s vlastníky či uživatelů bytů, nebytových prostorů a garáží
- zajišťujeme vyúčtování záloh na služby a provoz, event. záloh na opravy,
- průběžně aktualizujeme evidenční listy,
- zajišťujeme tisk složenek PKB